و پَــری خواهم ساخت
و پَــری خواهم ساخت

و پَــری خواهم ساخت

ح

هورا بالاخره پدربزرگ شدم!!

دیروز یکی از دختر کوچولوهای فامیل منو صدا و گفت بیا. منم با خوش حالی  رفتم ببینم که چیه و چی شده که دو تا از عروسکاشو  نشونم داد و گفت: بیا از امروز پدر بزرگ اینا بشو!! باشه؟! منم با شور و شعف گفتم بـــعـــــــــــــــله چرا که نه!! من هم بالاخره پدربزرگ شدم!!!!!!!!!!!!!!!

چند تا سفرنامه ی خارجی

بعضی از دوستا که علاقه دارن سفرنامه های خارجیو هم مطالعه کنن اگه یه فرهنگ لغت آنلاین مثل پارسی جو یا هر نوعشو که دوس دارن، دم دس داشته باشن، میتونن کم و بیش از مطالب اون سفرنامه هام استفاده کنن. من چند تاشو که بعضی وقتا نگا میکنم میذارم. مطمئنم شماها بیشتر از من  این جور سفرنامه هارو دیدینو و خوندین.

katieaune.com

bittenbythetravelbug.com

talesfromoverthehorizon.com

و ... .

فاجعه در پیاده رو


دیگر نمی توانست روی پاهایش بایستد. مرتّب زمین می خورد.آقایی با عینک دودی او را در پیاده رو کوبید. پیشانی اش شکست.سرش داد زد:


- مانکن به درد نخور!