و پَــری خواهم ساخت
و پَــری خواهم ساخت

و پَــری خواهم ساخت

ح

شعری از نجمه زارع

خود را اگرچه سخت نگه داری از گناه

گاهی شرایطی است که ناچاری از گناه

هر لحظه ممکن است که با برق یک نگاه

بر دوش تو نهاده شود باری از گناه

گفتم: گناه کردم اگر عاشقت شدم...

گفتی تو هم چه ذهنیتی داری از گناه!!

سخت است این‌که دل بکنم از تو، از خودم

از این نفس کشیدن اجباری، از گناه

بالا گرفته‌ام سرِ خود را اگرچه عشق

یک عمر ریخت بر سرم آواری از گناه

دارند پیله‌های دلم درد می‌کشند

باید دوباره زاده شوم ـ عاری از گناه 


تــو بــرو

تــو بــرو


مــن هم برای این کــه راحــت تر بروی


می‌گویــم: برو “خیــالی نیســت “


امـّـا…


کیســت که ندانــد…


بی تو


تنهـــا چیــزی کـــه هســت


“خیــال توســت”…

سلام

سلام به خانواده ی قدرتمندم!

سخنرانی های دکتر میثاق

سخنرانی های دکتر میثاق رو از اینجا دانلود کنید.

یاد دوست


یاد دوستای سمنان به خیر...جشنواره امام رضا کبوتر حرم هفتم...


 سجاد خالقی، مجتبی فدایی،ابراهیم پیره....


تهرانی امینی روحی..