و پَــری خواهم ساخت
و پَــری خواهم ساخت

و پَــری خواهم ساخت

ح

کنگاور Kangavar

جشنواره ی شعر کنگاور
kangavar s poetry festival



بصره Basrah

سال 91  تو آزمون اعزام به خارج معلما شرکت کردم. خدا لطف خیلی بزرگی به من کرد و تمام مراحلش رو قبول شدم. یکی دو ماه پیش باهام تماس گرفتن و فرمودن شما رو برای شهر بصره سازماندهی کردیم و این چند تا مدارک  رو بیارین. ما هم دنبال کارهاش رفتیم و دیروز بالاخره به لطف خدا پاس هامون آماده شد. اگه خدای مهربون صلاح بدونه داریم آروم آروم آماده ی این سفر میشیم. تا اون جایی که بتونم همه ی مراحل و لحظه ها رو اینجا یادداشت می کنم انشاالله.

In 2012 I participeted in teachers dispath axam. My kindness God helped me and I accepted in all of its stages.  One or  two month ago  they called me and said we organised you for Badrah and brings these documents. We went for doing it s mechanisme. We received our passes yesterday. We slowly bing ready to this trip if my kindness God help us. As long as I can, I record alI  of moments here.






ترک وطن emigration

آدم وقتی وارد یه کشور جدید برا اقامت یا کار موقت میشه، به محض ورود به اون کشور و منطقه، تمام سپرهای دفاعی و مقاومتیش رو از دست میده و مث یه فرد لخت مادرزاده که بخواد علیه یه لشکر آدم بجنگه. تازه وقت ورود متوجه زیبایی ها ومهربونیای وطنش میشه.

When a person intercome in a new country for stay or temporary works, as soon as intercoming, he or she lost all of negates shieldes. Such as a naked person who want to flight against an army. At the intercoming he or she notice the beauty and kindness of his or her homeland.