و پَــری خواهم ساخت
و پَــری خواهم ساخت

و پَــری خواهم ساخت

ح

توجه توجه

دخترا و پسرای نازنین ایرونی! خوب چشاتونو باز کنین... دوستی های الکی و مجازی و تعارفکی و دوستی های دزدکی بدون اجازه ی مامان بابا و داداش خواهرا مطلقا نتیجه ی خوبی نمیده. حالا لازم نیس برا امتحان این حرفم خودتونو به چاه بندازین.

خطرناکن خفن

بچه ها زیاد به این جفنگیات سلنا گومز و بیبر و... گوش ندین. رو اعصاب و کنترل ذهنتون کار میکنه اساسی.

خوب بینی

یکی از اساتید دانشگاه میگفت در دوره ی تحصیلاتم در آمریکا در یک کار گروهی با یک دختر آمریکایی به نام کاترینا و همینطور فیلیپ، که نمیشناختمش هم گروه شدم. از کاترینا پرسیدم فیلیپ رو میشناسی؟ کاترینا گفت: آره، همون پسری که موهای بلوند قشنگی داره و ردیف جلو میشینه! گفتم: نمیدونم کیو میگی! گفت: همون پسر خوش تیپ که معمولا پیراهن و شلوار روشن شیکی تنش میکنه! گفتم: نمیدونم منظورت کیه؟ گفت: همون پسری که کیف وکفشش همیشه ست هست باهم! بازم نفهمیدم منظورش کی بود! کاترینا تون صداشو یکم پایین آورد و گفت: فیلیپ دیگه، همون پسر مهربونی که روی ویلچیر میشینه... این بار دقیقا فهمیدم کیو میگه ولی به طرز غیر قابل باوری رفتم تو فکر... آدم چقدر باید نگاهش به اطراف مثبت باشه که بتونه از ویژگی های منفی و نقص ها چشم پوشی کنه... چقدر خوبه مثبت دیدن اگر کاترین از من در مورد فیلیپ میپرسید چی میگفتم؟ حتما سریع میگفتم همون معلوله دیگه!! وقتی نگاه کاترینا رو با دید خودم مقایسه کردم خیلی خجالت کشیدم.

باور کن راسته

روانشناسا میگن افکار دوران مجردی و جوانی تو بچه ای که بعدها از نطفه یهمون آدم بوجود میاد تاثیر میذاره. واقعاً مواظب باشین چطوریفک می کنین.بخاطر بچه هاتون.

گول خوردن ممنوع

قابل توجه دخترای گل ایرونی


گول چرب زبونی و چاپلوسیای چارتا بچه دبیرستانی رو نخورین.


حواسا جمعه؟!!!!!!!

زن زیبا


فقط سه زن زیبا در دنیا وجود داره

 1-مادرم

2-تصویرش تو آینه

3-سایه ش


نه!

کسی که در برابر خداوند زانو می زند؛

می تواند در برابر هر کسی ایستادگی کند ...

عکس در حال بارگذاری است. لطفا چند لحظه صبر کنید.