و پَــری خواهم ساخت
و پَــری خواهم ساخت

و پَــری خواهم ساخت

ح

آتیش زدن مورچه ها!

دیروز تو مدرسه بی حوصله بودم. چراش رو نمیدونم.شاید بخاطر تعمیرکارا بود که خونه بودن و من نبودم یا بخاطر نیومدن چند نفر از بچه ها. ساعت ده بود که یکی از بچه ها گفت بریم کوه. حرفاشم قبل از تایید من با جیغ بچه ها تایید شد! راه افتادیم. یکی از دخترا گفت: آقا بریم اونجا پیش درخت آدامس! همه خندیدن. به درخت که رسیدیم هنوز از صمغ درخت مونده بود. برا اولین بار بود که از درخت آدامس مستقیما آدامس می خوردم.

ظهر که برگشتم دخترم یه فندک دستش گرفته بود و بهم می گفت بیا بریم مورچه هارو آتیش بزنیم!! منم شروع کردم یه سخنرانی علمی! مفصل درباره ی مورچه که گناه داره و سعدی اینو گفته، کی اونو گفته  که سر آخر جواب داد:اشکال نداره آتیششون بزنیم چون جونشون کوچیکه!!

آغاز یک راه


همان‌جا که دیگر راهی نیست رهایی آغاز می‌شود...

کتاب

هر بار که شما کتابی رو باز می کنید و می خونید، درختی لبخند می زنه و به زندگی پس از مرگ ایمان میاره.

احترام همسایه

ما یه شعر حکیمانه عامیانه داریم که دوس دارم با لهجه بخونین و از معنیش حسابی سیراب بشین:


تیر بخویده ناو راس گلاره ی بدگو    

 

کی دیه هاوسا و هاوسا نچو؟


یعنی:


تیر به وسط چشم بدگو بخوره  

 

کی دیده که همسایه با همسایه بروبیانداشته باشه؟


همسر دوم

یه وبلاگ خوندم مال یه خانومی که همسر دوم شده بود البته با اجازه ی خانوم اول خونه. خیلی برام جالب بود. این یعنی آدما هر جور بتونن میتونن در برابر سختیا و بالا پایینای زندگی مردونه بایستن و زندگیشونو بکنن و این کار به نظر من هیچ اشکالی نداره اگه این نظرمو صرفا با دید مردونه نبینین.

یادمون باشه

که اگه رفبقی یه بار کاری برامون انجام داد و ده پونزده درصد تو پیشرفت کارامون تاثیر داشت، هیچ وخت لااقل بهش بدی نکنیم.

قابل توجه دوستای نازنین اینترنتی

لیست وبلاگایی رو که معمولا هر روز بهشون سر میزنمو تو پیوندا آوردم. دوستایی که راضی نیستن تو نظرات بنویسن تا برش دارم.

مدیون همه ی بچه های خوب اینترنتم

از همون روزی که قبولی مرحله ی اولم قطعی شد، شروع کردم به خوندن مطالب پیرامون اصل موضوع و حاشیه هاش. با وبلاگای خیلی خیلی خوبی آشنا شدم. مخصوصا سفرنامه نویسای دست طلای قلم روون.

اعزام به خارج فرهنگیان

دو سال پیش بود که تصمیم گرفتم برا اعزام به خارج معلما شرکت کنم. به لطف خدای خوبم شرکت کردم و همه ی مراحلش قبول شدم. حالام اگه خدا راضی باشه تو نوبت اعزامم.

حسین جان فدایت

السلام علی الحسین و علی علی بن الحسین و علی اولاد الحسین وعلی اصحاب الحسین