و پَــری خواهم ساخت
و پَــری خواهم ساخت

و پَــری خواهم ساخت

ح

اومد!

بالاخره به لطف خدا ویزای شینگنمونم اومد. هزینه ش هم برا هر سه تامون شد حدودا پنجاه هزار تومان. چون به عنوان و زیر مجموعه ی سفارت کشورمون گرفتیم هزینه هاش صفر بود و فقط پول بیمه ش رو دادیم. خداییش خیلی برامون خوشایند و جالب و فراموش نشدنی شد. حالام برای راه افتادنش، باید اول بریم تا ویلنیوس لیتوانی که حدودا دویست کیلومتری با ما فاصله داره.امروز هم پاساژ استالیتسا که چهار طبقه زیر زمین درستش کردن،، برا روز زن جشن دارن. میخوایم بریم انشالله.

نظرات 4 + ارسال نظر
مهتاب پنج‌شنبه 27 اسفند‌ماه سال 1394 ساعت 10:02 ق.ظ http://www.m4taghi.blogfa.com

اینک بهار تا دروازه هاى شهر رسیده و رستاخیز دوباره درگیتى دمیده
و من در دعایی خاضعانه به درگاه مدبر هستی ، احسن الحال را برای شما آرزو میکنم . . .
نوروز پیشاپیش مبارک

سلام
عیدتون مبارک. هیچ سال تحویلی به اندازه ی بهار روح رو شاد نمیکنه.

شیما و علی چهارشنبه 18 فروردین‌ماه سال 1395 ساعت 05:33 ب.ظ http://malish.blogfa.com

درود بر شما
خوشحالیم که بالاخره با ویزای شنگن تجربه جدیدی براتون باز شد.
سال نو مبارک با بهترین آرزوها

سلام
عید و بهارتون مبارک. ممنون از نظر محبتتون.

بابک جمعه 20 فروردین‌ماه سال 1395 ساعت 09:36 ق.ظ http://travle.blogsky.com

سلام تا اونجایی که من اطلاع دارم ویزای شینگن نفری 60 یورو هزینه داره ! و بیمه هم حدود 82 هزار تومان (15 روزه)
متوجه منظورتون نشدم "عنوان و زیر مجموعه ی سفارت کشورمون "

ممنون

سلام
ما خدا بخاد اینجا پاس خدمت داریم. اون مبلغام کاملا درسته اما تو ایران.

سجاد جمعه 27 فروردین‌ماه سال 1395 ساعت 12:54 ق.ظ

سلوم. چطوریاتید.فاطگ قژن خوبه.فروسمان چطوره. دور اروپ در بیس روژ خوش بود. الحمدلا که به خیلی چیزها که شایدرویای سالهای پیش بود رسیدید.. خانه کنار چمن مصنوعی را یادت هست.. من و خددت بابا و باردر فرشته دیوارکشیش کردیم؟؟
خدازاشکراینجا اوضاع خوبه و جای شما خالی. ببخشی من کم پیامک و زنگ میزنم.از دنیای تلگرام و اینها تاحدودی خداحافظی کردم.انشااله که روزهای خوبترتری پیشروی هممان باشه.کاری بود بگو. خیییییییلللللیییی مخلصیمان دااااششش.. ماااااچ

سلام.ممنون. آره یادمه و یادش بخیر. ان مع العسر یسرا. بابت همه ی زحمتا ممنون.انشالله به خیر وخوبی جبران کنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد