و پَــری خواهم ساخت
و پَــری خواهم ساخت

و پَــری خواهم ساخت

ح

اسمش هر چی باشه

من خودمو میگم شاید اونجوری که همه تو همه چیز چیز باهم فرق دارن بعد از خوندن این مطلب بگین آره ممکنه هیچ کی اینجور نباشه. اینو هم از لطف خدا میدونم. و اون این که از رودرو شدن با مشکلات نمی ترسم. خیلی مشتاقانه بهش لبخند میزنمو و سر آخر به لطف خدا اونو جا گذاشتمو و رامو کشیدمو رفتم. برا یه دوستی کامنت گذاشتم که من از مشکلات نمی ترسم برعکس فک می کنم این مشکلاتن که از من می ترسن. نه از آزمون ارشد و دکترا و نه تنهایی مسافرت کردن به اونور عالمو نه هیچ چیز دیگه و البته این به معنی بی گدار به آب زدنم نیس که حالا یکی بگه بیا بامن که نمیدونی کی هستم بیا این خطرو بکن. بحث اون حماقتا جداس که آدم خودشو به هلاک و بدبختی بکشونه. حرفم اینه که اگه موقعیت سختی پیش بیاد من یکی که قه قه بهش می خندم چون از همون اول اونو حل شده می دونم و به لطف خدا و اهل بیت هم تا حالاش اینجوری بوده و از خدا میخام به لطفش نظر کنه و اینجوری بمونه.
نظرات 5 + ارسال نظر
فائزه یکشنبه 23 آذر‌ماه سال 1393 ساعت 10:48 ب.ظ http://jingulak.blogfa.com/

می دونید آقای ح! بحث اینجاس تا اسم مشکلاتو چی بزارید.مثلا من الان مشکلی ندارم اما احساس می کنم خستم.یه چیزی کمه.وگرنه من هم احساس می کنم بعنوان یه خانوم لااقل توانایی روبرو شدن با مشکلات حتی مردونه هم دارم.نمی دونم تونستم منظورمو برسونم یا نه

آره. خیلی عالیه.مطمئنا با روحیه هی بالا موقعیت های بالاییو میشه بدست آورد. اگه بدستم نیاد مهم نیس.

علی دوشنبه 24 آذر‌ماه سال 1393 ساعت 10:54 ق.ظ

ایول دمتون گرم.خیلی خوبه که روحیه مبارزتون انقد بالاست

درود

مژگان جمعه 5 دی‌ماه سال 1393 ساعت 08:25 ب.ظ http:///back-to-nature.mihanblog.com/

سلام
همیشه یه نکته رو با خودم تکرار می کنم :
هر آدمی تنها به دنیا می یاد ، تنها زندگی می کنه و تنها می میره.
پس نباید به کسی یا چیزی وابستگی داشت .
هرچند سخته ولی شدنی است.
ممنون از حضورتون در وبم.

سلام. خواهش می کنم.من و همسرکم از تجربیات گران بها و عالیتون استفاده می کنیم.

مامان امین مریم جمعه 12 دی‌ماه سال 1393 ساعت 02:36 ب.ظ http://darkoochehayeesfahan.blogfa.com/

سلام این ویژگی همیشه آرزوم بوده که از هیچی نترسم . واقعا بهتون غبطه می خورم با این روحیه هزاران آفرین بر شما موفق و پیروز باشید

سلام. مسلمه که شمام اینجوری هستین. یه نگاه به نظراتتون که تو وبلاگتون منتشر کردین نشون میده که روحیه ی بسیار جسور و قوی دارین. همیشه تندرست و موفق باشین.

مرضیه شنبه 27 دی‌ماه سال 1393 ساعت 11:33 ق.ظ http://jaryaneno.blogfa.com

مشکلات واسه همه هس بی هنری در مدیریت کردن مشکلات همون ترسیدن از مشکلات هس .خوشبختم که هنرمندانه مشکلاتتونو مدیریت میکنین

سلام. به هر حال ریشه ی همه ی نیروها از درون انسان سرچشمه می گیره. موفق باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد